Nissan Nordic Europe Oy uudisti myyntiraportointinsa
Tiedonkeruu ja analysointi helpottuivat EasyBI:n ansiosta. Se sisälsi myös paikallisen tuen.
Nissan uudisti
myyntiraportointinsa
Nissan Nordic Europe Oy:n yksikössä aiemmin käytössä ollut myynnin raportointijärjestelmä koostui puhtaasti Microsoft Excel -pohjaisista dokumenteista, joiden käsittely sitoi runsaasti henkilöresursseja ja aikaa.
”Eri maissa käytössä olleet erilaiset tietojärjestelmät vielä hankaloittivat tiedonkeruuta ja analysointia. Totesimme raportoinnin tehostamisen olevan välttämätöntä ja ryhdyimme tutkimaan tarjolla olevia vaihtoehtoja”, jälkimarkkinoinnin myyntipäällikkö Timo Nummela kertoo.
”Arvioimme 3-4 vaihtoehtoa, joista Integralin tarjoama vaikutti järkevimmältä. Mikä tärkeää, siihen sisältyi myös paikallinen tuki.”
”Kun omat tarpeet ja tavoitteet on tarkkaan mietitty ja niiden toteuttaja huolella valittu, lopputulos on odotusten mukainen. Suunnitelmat sujuivat ongelmitta ja järjestelmän käynnistäminen oli kaikin puolin vaivatonta. Tavoitteet toteutuivat 110-prosenttisesti”, Nummela kuvailee.
Tiedonkeruu ja analysointi helpottuivat EasyBI:n ansiosta
Järjestelmä on myös Nissanilla todettu loppukäyttäjän näkökulmasta helpoksi käyttää. Lisäksi standardisoidut raportit ovat kaikissa maissa luettavissa täsmälleen samanlaisina ja reaaliaikaisina saatavilla yötä päivää.
Nummelan mukaan raportointijärjestelmän täydellisen ulkoistamisen merkittävin etu on mahdollisuus keskittyä oman liiketoiminnan kehittämiseen.
”Raportoinnin ylläpito ei sido henkilöresurssejamme eikä meidän tarvitse huolehtia ohjelmistopäivityksistä. Kun vielä yhteistyö Integralin kanssa on toiminut todella hyvin, enempää emme voisi odottaa”, Nummela vakuuttaa.

Toteutamme ICT- ja ohjelmistoratkaisuja kaikkiin ympäristöihin
Maailma muuttuu nopeasti ja teknologia sen mukana. Varmista työsi sujuminen ylläpitämällä liiketoimintaasi. Sinun ei tarvitse tietää miten.
Missä voisimme auttaa sinua? ICT-palvelut, Ohjelmistopalvelut, asiantuntijapalvelut ja IoT
